CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 30, 2011

sWeeT nYeee~

Aku tak ingin
kau menangis bersedih
sudahi air mata dri mu..

yg aku ingin
arti hadir diriku
kan menghapus dukamu....sayang

karna bagiku
kau kehormatanku
dengarkan...dengarkan aku...

hanya satu pintaku
utk mu dan hidupmu
baik2 sayang
ada aku untuk mu...

hanya satu pintaku
di siang dan malammu
baik2 sayang
karna aku untuk mu...

semua keinginan
akan ak lakukan
sekuat semampuku...sayang
karna bagiku
kau kehormatanku
dengarkan...dengarkan aku...

lagu ni best..cm terbawa2 je ble denga lagu
first kenal ngan wali band ni mse blaja kt mache dulu..tp bru2 ni asal ak bukak je radio mesti lagu ni de..lagi2 kat suria.fm..best sgt..klu denga tuh,mmg xingt dunia da..volume 20 twos,pastu ngah drive sesowag..mmg layan abeh..ak pon tataw la ingatan ak ni kt sape tyme tu..mungkin kt makhluk bernama S??tah,mls pk..

part yg ak tersentuh sgt yg mse awai2 tu..

yg aku ingin
arti hadir diriku
kan menghapus dukamu....sayang

very d layan~..uhuuu~ mgkin lagu ni better boy yg nyanyi utk gurl..tp xsalah kn klu ak dedikasi lagu ni khas utk someone yg bergelar LELAKI..best nye klu dpt karaoke ngan LELAKI itu dgn lagu ni..hehe,jiwang plax ko wawa..

xkesah la jiwang ke karat ke..
yg penting ak suke lagu ni...very2 like..
ade x sesape nk nyanyikn lagu ni utk saye????(^_^)


0 comments:

Post a Comment